2011. július 23., szombat

Indulás...

Elérkezett az ideje az első bejegyzésemnek, tekintve, hogy másfél hónapja elkészítettem a blogomat. Persze ma az egészet újra átalakítottam, mert nem tetszett már a vizsgaidőszakban septiben összedobott sablon, így most új színekkel, új dizájnnal indulok neki a blogolásnak. Egyelőre ez marad, bár most sem erőltettem meg magam. Ma nem vagyok épp formabontó hangulatban. :)
Az a baj az első bejegyzéssel, hogy az ember nem tudja, hogy mit is írjon... Valami nagyon érdekes vagy frappáns kellene indításnak, de az elmúlt másfél hónapban vagy nem volt időm megörökíteni fantasztikus kalandjaimat, vagy amikor időm lett volna, akkor meg nem voltak elég fantasztikusak. (Ez jellemzi egyébként lassan az elmúlt 1-2 évemet is, legalább is, amióta tervezem a blogolást.)
Épp ezért úgy határoztam, hogy "Berni-világából" most a legutóbbi eseményt nevezem ki aktuálisan "fantasztikus kalandnak", ez pedig a tegnapi bébinapraforgó szedés. Hát, ezt is régóta terveztem már... Olyan édesek a kis buksijukkal, ahogy hesszelnek az út mentén. Persze, mire mindent elintéztünk Pécsen, és nekiállhattam a szotyilopásnak a gyódi határban, addigra tök sötét lett, és az eső is elkezdett esni. Azért sikerült egy csokorra valót csenni, és még kép is készült róla (Na persze, ez alap! :))

Íme: 




Ahogy a képeken is látszik, a falu határban nem túl erős a közmegvilágítás, de a fotók minőségének ellenére meg kell jegyezni, nagyon cuki vagyok bébinapraforgó-lopás közben is! :)


Otthon azért készítettem rendes fényviszonyok mellett is képet. Itt már a vázában figyelnek a kis cuki fejükkel...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése