2011. október 10., hétfő

39. hét :):):):)

Egyszerűen képtelen vagyok rendszert vinni a dolgaimba... Már megint heti összefoglalót kell írnom, ahelyett hogy minden nap szorgosan blogoltam volna. Pedig lett volna mit...

Szóval hétfőn találkoztam Márkkal. Így 10 év után meghatározó volt. :) Ennek majd talán a jövőben szentelek egy külön bejegyzést, most viszont a lényeg... Megkaptam a szülinapi ajimat tőle is... Vááááá, naná, hogy a Spock füleket! Egyszerűen imádooooom! Annyira szipi-szupi, és olyan jól állnak! Persze, úgy szedtem ki a csomagolásból, hogy utána vissza lehessen ragasztani. Már a polcon figyel a gyűjteményemben. Egy kép erejéig azért felpróbáltam... Pofátlanságból a szülinapi képeslapom Star Wars-os... Valamiért tényleg hisz benne, hogy a Star Wars királyabb, mint a Star Trek, ami egyszerűen érthetetlen számomra! Mivel úgyis követi a blogomat, ezúton üzenem neki: A STAR TREK A VERYBESTOF! A Star Wars a közelében sincs! De azért ceje van! :D:D:D





Kedden Robinál voltam és folytattuk a fecskémet. Vagyis elkezdtük színezni. Úgy tűnik, Bob és Bobek végleg az enyészeté lettek. Egyelőre a farka és a feje lett kék. Ha teljesen elkészül szerintem szánok egy bejegyzést annak, hogy hogyan nézett ki eredetileg, a lézerezések után, és hogy mi lett belőle. Most kivételesen nem a tetoválás előtt kávéztunk, hanem utána, és még ajándékot is kaptam. Nyiiiii! :) Olyan kedves gesztus volt, bár igazság szerint mondjuk bőven megérdemeltem, az állandóan késések, csúszások és lemondott időpontok miatt. :D Ezek után azt hiszem, ő is kiérdemelte, hogy kapjon a dinnyedzsememből, amire már hónapok óta fáj a foga.















Szerdán nem posztoltam semmit még IG-re sem, nem is emlékszem mit csináltam. Gyásznap volt. Meghalt Steve Jobs. Hát, ebbe nem is nagyon akarok belemenni jobban... Rest in peace! :(

Csütörtökön újra Robinál voltam. A fecském nem gyógyult, így nem lehetett folytatni. Sajnos alkaron már csak a kulcslyuk volt félkész, így azt kellett folytatni. Azt kell, hogy mondjam, hogy a könyöktetoválásnál fájdalmasabb dolog nincs. Talán a belseje, de mivel azt a sebet már begyógyította az idő, hogy úgy mondjam, így mégis csak marad a könyök. Soha, soha többet könyökre nem tetováltatok!!! Nem is értem, ilyen hülyeséget hogy találhattam ki, vagy hogy egyezhettem bele. Ráadásul most sem lett kész, még egy alkalom biztosan kell neki, de lehet, hogy kettő. Csak egyszer legyen kész!!! :)
Azért jó is történt, mert gyarapodott az akváriumom lakóinak száma, mégpedig két algásszal, egy orrmányos angolnával, és egy pufipofával. Így most már Spocknak lett társa, naná, hogy Kirknek hívják. Most nagy a boldogság nálam is, és halacsoknál is! :)












Péntek délelőtt volt a Polgármesteri Hivatalban a meghallgatás a kutyák ügyében. Nem volt egy egyszerű szülés, de a lényeg, hogy a Landler 10. közös képviselője visszavonta a feljelentést. A kutyák száma viszont továbbra is probléma, bár kaptunk egy tippet a megoldásra. Ahhoz képest, hogy elég cinkesen indult a megbeszélés, és majdnem obégatásba fulladt, egész jó vége lett. Természetesen ez nem nekem köszönhető, sokkal inkább Viktor hidegvérének, mert én felvettem a kesztyűt, és leálltam vitázni. Jelen esetben nem ez lett volna a helyes út. Bár, nyugtatom magam, hogy ez is kellett a pozitív végkifejlethez. Minden esetre irtó pipa voltam, és kb. felétől inkább meg sem szólaltam.

Délután Hunyával elmentem Pécsre ruhákat venni neki. Hazafelé azt mondta, hogy most még jobban szeret, mert a nők egyszerűen megőrülnek, ha ruhás boltban vannak, én viszont nem vettem semmit. Na most akkor vagy nem vagyok igazi nő, vagy irtó jó fej vagyok, hiszen miatta mentünk, hogy neki vegyünk göncöket. :) Az össz vásárlásom egy zsáknyi kaja volt a Burger King-ből. Az viszont kihagyhatatlan... :)

Gondolom, mivel jó gyerek voltam, kiérdemeltem, hogy ajándékot kapjak. Az egyetlen dolog, ami egész délután foglalkoztatott  az a nyuszis sapka volt, igazi fülecskékkel és farkincával, és annyira jól állt. Mivel le se vettem a fejemről, és úgy flangáltam végig a ruhaválogatás alatt, így a kasszánál azt mondta, hogy ezt megveszi nekem. Persze, hogy hazafelé a kocsiban is rajtam volt, és utána a munkában is... Imádooooom!!! :)



Ja, és végre esett! Imádom az esőt, de így ősz körül már elég kellemetlen tud lenni. Naná, hogy fossá áztam...


Mivel pénteken éjszakás voltam, szombaton időcsapdába kerültem. Valamiért teljesen biztos voltam benne, hogy még csak péntek este van... Kiesett egy nap. Pedig épp ellenkezőleg, hiszen 24 órásra sikerült az ébren töltött órák száma. Így már nem is csináltam semmit, csak Ipadeztem - játszottam, olvastam -, és persze kutyáztam. Ennek fényében a másnapomat teljesen át kellett szerveznem.













Csináltam egy tortát Panninak, és megtartottuk a szülinapját. Erről hamarosan külön posztban számolok be, de ma már semmit nem szeretnék jobban, csak lefeküdni és nézni egy részt a Star Trek második évadjából. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése