2012. szeptember 8., szombat

First World Problem - No Internet Access

Az elmúlt 3-4 napban a poklok poklát éltem át, ugyanis kedd óta nincs itthon internet. Korábban gondolkodtam rajta, hogy mi az az 5 legrosszabb dolog, ami egy ember életében történhet, ez már akkor dobogós helyen szerepelt. Most pedig, hogy a napok nagy részét itthon töltöm, kiváltképp. Annyira netfüggővé váltam, tekintve hogy nem csak a munkám kötött ezer szállal hozzá, hanem a mindennapjaim is. Net nélkül nincs blogolás, nincs fotózás az IG-re, nincs órákhosszat tartó videócsetelés Babszival, nincsenek e-mailek, nincs csetelés Facebook-on és KIK-en azokkal a barátaimmal, akik külföldön élnek, nincs zenehallgatás, nincs lófasz se. El vagyok zárva a világtól, meghalok, elsorvadok. Az alapdolgokat a telefonon 3G-vel megoldottam ugyan, de kb. a második napon jött az SMS a Vodától, hogy elértem a limitet, és csökkentik a mobilnet sebességemet számlázásig... Rosszabb, mint egy horrorfilm. Péntek reggel sírva fakadtam, úgy éreztem, valami meghalt bennem... Így pénteken lett egy mobilinternet stickem. Kicsit mintha jobb volna azóta az élet. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése