2013. január 19., szombat

Kitartok...

Hetek óta nagy az izgalom, ma este Prosectura koncert lesz! Édes a nosztalgia nagyon, megboldogult fiatalságom kedves emlékei törnek elő. 
Emlékszem utoljára 13 (bazz, de kurvára öregszem) éve voltam, persze minősíthetetlen volt. Jól beb@sztunk, végighánytam 5 emeletnyi koleszablakot, elájultam, majd pár órával később felijedtem, hogy koncertre kell (!!!) mennem. Elvonszoltam magam a (ma már nem létező - tejóég, de öreg vagyok!) Zug-ig, majd a melegtől újra beb@sztam, és pont nem ott ébredtem, ahol kellett volna. 
Nyilván ma már lájtosabb buli lesz, nálam mindenesetre mindenképpen ezektől a kis közjátékoktól mentesen fog lezajlani, főleg mert tegnap óta kurv@ beteg vagyok. Már-már ama döntés határára jutottam, hogy el se megyek, de ha a Paracetamol pár órára kihúz a sz@rból, akkor ott leszek az első (második vagy sokadik) sorban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése