2012. január 10., kedd

Always Look on the Bright Side of Life :D

Édes drága mélabúmból ma Nikici barátnőm és Panni kutyám úgy kirángatott, ahogy az meg van írva. Elmentünk TV-t venni. Niki hitelt intéz... Élettársa van? Naná, persze! Neve? Hucu. Mikor született? Itt már vinnyogtam, mert épp minap fejtettem ki, hogy amikor ő már szottyadt ötvenes lesz, Hucu még mindig 40. És naná, hogy a pasik 40 környékén még simán jók. Hol született? Bamba nézés... ööööö. Odasúgtam, mondd, hogy Szekszárdon, azt' haladjunk, hiszen az emberek 90%-a úgyis itt született. Újabb kínos kérdés - hol dolgozik? - erre néz rám. Itt már sírtam a röhögéstől. Mondtam is, minek kell túlbonyolítani a dolgokat, választotta volna, hogy egyedülálló, és nincsenek kérdések. A legszebb az egészben mégis az, hogy nem elég hogy ők élettársak, még jegyesek is. Jó, hát ezek nem olyan kardinális kérdések végül is egy párkapcsolatban. Drága Nikim, úgy imádlak! De én mondtam, hogy ezt megírom... :D Végül eltekintettünk nem csak a párkapcsolatos résztől, de az egész hitelügyintézéstől, és kápéra megvettük a TV-t. 
Nikim taxit hívott volna, de én nagy pofával mondtam, hogy "Ahhh, minek az, hazavisszük kézben, csak 10 kg!" Jah, 10 kg papírdobozban, aminek semmi fogója nem volt, így a kezünk 2 perc után belemerevedett egy nem épp természetes pozícióba, mindezt pedig tetézte egy  a lábunk között ökörhugyként tekerődző kutya. Nagy kínok árán azért csak végigvonszoltuk magunkat dobozostól, kutyástól a városon.
Imádtam ma, hogy Niki és Panni végre összebarátkoztak. Jól áll Nikimnek a kutya... meg a lakásának is. :)
Összességében nézve, irtóra kellett ez a nap. Érzem is magamban újra a kistigrist, úgyhogy szerintem már a héten véget vetek az önkéntes száműzetésemnek munka terén. Nem is értem néha ezeket a depresszív érzéseket, amikbe teljesen bele tudok feledkezni. Vannak dolgok, amikkel érdemes foglalkozni, és vannak, amikkel nem. Vannak dolgok, amik megtörténnek, és még ha nem is látszik az összefüggés, semmi nincs ok nélkül. Aztán meg ha nem is olyan fasza perpill, minden úgy jó, ahogy van. Aztán összekötjük a pontokat... :)
Úgyhogy Always Look on the Bright Side of Life...Türüm-türüm... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése