2012. október 28., vasárnap

Itt van az ősz...

Hát elég rendesen ránk szakadt az ősz így október közepén. Jó, mi azért kis csalással fogadtuk, mert Angliában már "warm-up-oltunk" rá, hiszen ott konkrétan belénk fagyott a sz@r is. :)
Egyébként imádom az őszt, az esőt, a színeket, az illatokat. 
Az elmúlt pár napban kétszer is kint voltam a közeli erdőben, valamint beiktattunk még egy (talán utolsó) őszi csajos biciklitúrát az egyik kedvenc anyummal és kishúggá avanzsált nagylánnyal (nekem mindig 8 éves marad, közben meg hajjjaj!). Egyébként gyönyörűek a falevelek, és egy csomó gombát találtam. Szeretem a gombákat, de lóf@szt sem értek hozzájuk. Két kategóriára szűkítettem le őket: a boltban kapható = ehető, minden más gomba = mérgező. Ellenben előszeretettel fotózom őket, irtó jófejek (már ha lehet ilyet mondani rájuk, bár Berni világában miért is ne lehetne?!?) a kis kalapjukkal. :)


















1 megjegyzés: