2012. november 5., hétfő

Headshot a zombiknak!

Az elmúlt néhány napban olyan szinten magam alatt voltam különféle magánéleti problémák miatt, és olyan mélyre süllyedtem az önsajnálatban, hogy semmi másra nem voltam képes, mint ülni, zombis filmeket nézni vagy zombiölős játékkal játszani. Valahogy jót tesz a lelkivilágombnak a zombik likvidálása, nem értem miért... :)
Két nap alatt végignéztem a TheWalkingDead két évadját, plusz egy vérszegény zombis filmet 2005-ből, Holtak földje vagy valami ilyesmi címmel. Összefost@m, szétizgultam magam, sikeresen elterelte a gondolataimat. Meg is kaptam érte az "Undead" jelvényemet Miso-n, így most már biztosan tudom mit kell tennem egy esetleges zombiapokalipszis idején, hogy túléljem. :D 
Amúgy meg az új Dredd bíró film kapcsán kijött iPhonra a "Judge Dredd vs Zombies" játék, konkrétan megőrülök érte, órákat tudok zombiöldökléssel eltölteni. Irtó klassz lövöldözős, mászkálós cucc, nekem konkrétan az év játéka (na jó, megvallom mostanában alig játszottam a telefonomon, de ha valami tetszik, azért nagyon tudok lelkesedni), nem mellesleg a legjobb módszernek bizonyult a frusztrációm levezetésére.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése