2013. március 1., péntek

Egy kapuccsínót, lécci!

 szaboberni in "kartúnwőrd"
Hjaaaj, de utálom, amikor tele van szarva tanulókkal a kávézó... Beültem délben egy gyors kávéra. 

Következő párbeszéd:
- Itallapot hozhatok?
- Nem, köszönöm, egy kapuccsínót kérek.
- Egyedül vagy??? 
- Meeeert? El kell ülnöm innen?
- Nem.
- Jó. Nos, akkor továbbra is lesz egy kapuccsínó, amit egyedül (!) iszok meg, ha nem baj.

 Közben egy párhuzamos univerzumban egyébként azt válaszoltam volna, hogy:
1. Szingli vagyok, bazz!
2. Egyedül jöttem, mert kokettálni akartam a másik pincérgyerekkel, aki rendesen kiszolgál, f@szért te vagy itt majomfejű?!?

Hát, milyen sport ez kérem szépen?!?  Most komolyan, ciki egyedül kávézni vagy mi a f@szom?!? Nézzél már ki az egységből, mert kivételesen nem utánfutóval jöttem kétórahosszat locsogni, hanem csak 5 percet akarok eltölteni, amíg ebéd helyett iszom egy kávét. Pffff, utálom, mikor nem a megszokott pincérek vannak. Sőt az embereket is alapvetően utálom. Kivéve az új-zélandiakat. Őket csípem. Velük jól kijövök. Kicsi az esély, hogy találkozzak akár eggyel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése